Sidevisninger i alt

torsdag den 20. marts 2014

En ny kapitel i livets bog.


Kreativ uden min lillesøster.

Efter flere års kamp mod cancer, har min lillesøster fået fred.
Mine kreative time med min lillesøster er slut ,nu bliver det kun i tankerne at hun er med. 
Men måske kommer hun forbi og hilser på, når hun har fået sine englevinger.

Lige siden jeg startede min blog har min lillesøster haft stor glæde af at følge den og hun blev ekstra glad når der kom nye følger på bloggen og for de kommentarer der blev skrevet, dog skrev min søster aldrig kommentar,  men satte kryds i "cool" når kræfterne tillod det.

Min lillesøster gav mig under sin sygdom en lille seddel,hvor hun havde skrevet,
 "Tænk på mig når du ser en sommerfugl." en sætning som jeg har brugt flere gange på mine kort. 

Når det bliver lidt bedre vejr,skal jeg i plante-skolen og købe sommerfugle-buske og andre planter der kan lokke sommerfugle til ,så er det helt sikkert at jeg vil tænke på min søsters ord.
Tænk på mig når du ser en sommerfugl. Ære være min søsters minde.


Tak fordi du tog dig tid til at kigge ind på min blog. Det at dele interesser,stort og småt fra livet, går først op i en højre enhed, når man har nogen at dele det med. Både her på bloggen... med også i den virkelige verden. Hilsen Leila

12 kommentarer:

  1. Det gør mig ondt at høre! Men sikke dog en dejlig ide med sommerfuglen - den vil jeg tage med mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen ,det varmer hjertet. knus herfra.

      Slet
  2. Kondolerer! Det var trist å høre Leila, men som du sier har hun nå fått fred og hvile og det er jo en liten trøst i sorgen. Hun kommer nok innom deg og hilser på <3 Min mamma er stadig innom meg og jeg snakker stadig med henne selv om det er mange år siden hun blei en nydelig engel. Tenker på dere i sorgen <3 Klem Tone-Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tone-Lise,det med englene det tro jeg på,min lille søster og min mor fik cancer næsten samtidig ,jeg passede min mor i 3 år indtil hun sov ind ,derefter var min fokus rettet mod min søster og hun og jeg fik nogle intense år med mange gode samtaler og kreative timer. Du har været et lys i den svære tid ,dine søde hilsner på min blog glædede både min søster og jeg. tak for dem. Klem fra Leila.

      Slet
  3. Åee nej Leila, kondolerer, det gør mig så ondt for dig, jeg er sikker på at din søster vil være i din nærhed resten af livet, og i skal ses igen engang, for sådan er det med dem man virkelig holder af. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karen, min søster var meget imponeret af dine kreative indlæg på din blog og dine altid positive kommentarer,ikke bare til mig men generelt. Jeg har stadig tre brødre men en søster er noget specielt ,selv om hun var lillesøster var hun min støtte genne livet. Nu ser jeg fremad og må igang med det kreative igen og glædes ved livet. knus Leila

      Slet
  4. Ak ja, jeg havde også 4 brødre, men det bliver aldrig det samme som en søster (som jeg aldrig har haft) tak for dine søde ord om din søster og min blog, det varmer, men Leila nu må du søge trøst i din hobby, det er svært det ved jeg godt, men fordyb dig så de triste tanker bliver mere og merer fjerne, din søsters minde ved jeg du altid vil værne om. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Leila this is such sad news for you and you need to know I am thinking about you and you're family at this very sad time.. This is a lovely way to keep her memory and I look forward to seeing the butterfly bushes in the future Love and Happy Crafting Hugs Carole x

    SvarSlet
    Svar
    1. Carol, From my heart I thank you for your compassion, it was sweet of you.
      Happy crafting. Hugs Leila

      Slet
  6. Kondolere med dit tab. Tanker til dig herfra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fra hjertet tak Gitte det var sødt af dig. Knus Leila

      Slet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...