Sidevisninger i alt

torsdag den 18. februar 2016

Trillebør til pynt i haven.





4 kommentarer:

  1. Dejlige livsbekræftende billeder af foråret på vej.
    Jeg kan godt lide historien om jeres liv, mon ikke det er nyt på bloggen, jeg har ikke set det før. Vi er ikke så kreative, men vi elsker udetid, hellere ude end inde.
    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine smukke ord Lisbeth,Info om mig/os har været der længe men var i højre side før dog har jeg redigeret lidt i det.Det er ikke meget kreativt jeg får lavet på grund af kronisk sygdom,men med hjælp fra min mand og venner får jeg da afløb for mine kreative lyster. Jeg befaler og får hjælp til at udføre mine planer.så heldig er jeg. Ønsker at vi får en skøn havetid i år. Knus herfa.

      Slet
  2. Really looking forward to what you do with that wheelbarrow it will be gorgeous Your photos are always delightful Love and hugs Carole x

    SvarSlet
    Svar
    1. I am also pleased to see the wheelbarrow decorated. I have some ideas in my head, so we'll see if it will be as beautiful as my thoughts. Thank you for your greeting .Hugs Leila

      Slet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...