Sidevisninger i alt

søndag den 26. marts 2017

Sommertid og måske Korkelm

I dag har det bare været det dejliste vejr,og ind imellem havearbejde fik vi te i det fri. 
Havearbejdet går lidt langsom for tiden,Gert er optaget andet sted,så jeg må tage de minutter jeg kan holde til og så være ekstra sød ved ham, så han arbejder dobbelt så meget når han får fri. 





Forleden besøgte vi en god haveven og snakken gik,som den gør når man har fælles interesse. jeg fortalte at jeg havde lavet en ekstra liste over planter jeg gerne ville have,blandt andet fladpil,jeg troede at det var dem Anette fra Fru Pedersens Have brugte til at dekorere med,men det viste sig at være Korkelm. Så da vi kom hjem blev Korelm tilføje ønskelisten.
Men se nu hvad jeg opdagede i haven i dag mon ikke det er en Korkelm,jeg tror det.
Men det var det nu ikke. 


 Vi er snart færdige med at fjerne visne blade og grene.


 Det var bare lidt fra mig,jeg håber at I også har nydt det gode vejr. 
Hygge herfra og god sommertid.


9 kommentarer:

  1. nøjjj fin fin have, jaaa man skal jo være sød ved sine medmennesker når de osse er søde ved en. ha en fortsat dejlig dag ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dorte. Dejligt at se, at du har igen har gang i Fasters urtehave. Hygge herfra

      Slet
  2. Det ligner nu mere en benved, undskyld jeg må skuffe dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skuffer mig ikke Lisbeth ,så blev jeg så klog og jeg får en tur til planteskolen.Hygge herfra

      Slet
  3. Fantastisk havedag i dag. Med høj sol og plus grader.
    Jeg er helt træt af at være ude i den friske luft. Nøj jeg nød det.
    Men syntes stadig der er masser af blade her.......

    Knus og skøn aften
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var bestemt dejligt vejr.Her er der også mange blade ,men det vil der jo være når der er mange træer. Vi køre dem ind i vores lille lund/skov så kan de gøre godt der. Hygge til dig

      Slet
  4. Skønne billeder. Det er bare så skønt når solen skinner. Energien vender stærkt tilbage. :-)

    SvarSlet
  5. Ja, det giver en del arbejde med blade, når man har store træer - til gengæld kan man se, hvor langt man kommer! Det har været skønt vejr til havearbejde i weekenden - så rykker det alligevel!

    SvarSlet
  6. Hvor er det en hyggelig krog i har skabt ved bygningen, kan næsten mærke varmen der når solen er på.
    Jeg glæder mig til vi får lidt flere blade at rive væk, eller flytte-det betyder nemlig at træerne vi har plantet er blevet større;-)
    Ha den dejligste dag, og en flot sommertid
    Knus Anette

    SvarSlet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...