Sidevisninger i alt

søndag den 19. november 2017

Kobberværkstedet i Jul i Huset på bakken langt ude på landet


Lidt får jeg da lavet i mit lille Kobberværksted.

Da vi besøgte Fru Pedersens Julehave så vi de flotteste jern sløjfer,
det har inspireret mig til at prøve at lave dem i kobber se foto nr. 2





Jeg synes selv at sløjfen ligner, dem fra Fru Pedersen have,
nu skal den så bare samles og monteres på en krans ,
så kan jeg se om det er nogen jeg skal lave flere af. 


        Jeg har også lavet nogle engle med dobbelt skørt.






8 kommentarer:

  1. Whooo ooo super flot, vild med englene og det dobbelte skørt ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har noget med engle,så jeg er glad for at du kan lide dem. Hygge herfra

      Slet
  2. Svar
    1. Tak skal du have Lisbeth,det var sødt af dig. Hygge herfra

      Slet
  3. Det er helt fantastisk hvad du kan få ud af det kobber Leila, meget smukke sager. På mine sløjfer i jern, er der 2 små hulle på bagsiden af sløjfebugerne, til at stikke en tynd ståltråd igennen, så er de nemme at montere på en krans.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette,det var sødt af dig at gøre mig opmærksom på det. Jeg vidste det godt, med er ikke kommet så så langt på min sløjfe,der er vist også en lille krog på nogle af de jernsløjfer man kan købe.Hygge herfra

      Slet
  4. De er fine - super fint lavet Leila.
    Et fint og elegant materiale også.
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susan,det kan vi kun være eninge om. Hygge herfra

      Slet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...