Sidevisninger i alt

torsdag den 7. februar 2019

Narturen holder vaskedag

Foråret er nær (håber jeg),her er sneen smeltet og
 naturen holder vaskedag,men mon ikke snart den er ren.


Mon Pindsvinet Snøfte snart vågner af sin vinterdvale.




 Denne smukke svamp lyser op på en grå dag og
 fortæller at naturen er en vidunderlig kunstner.


 Det er smukke svampene der er på den gamle troldhassel.


Sidste år såede jeg flere hundrede stokroser, 
de er så store nu og jeg glæder mig til at få dem plantet ud. 


Håber på tørvej i denne weekend så vi kan få pyntet op til forår her  


15 kommentarer:

  1. Skønne billeder... kan næsten lugte den fugtige muld :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line det var sødt af dig. Udenfor er det stadig regnvejr. Hygge herfra

      Slet
  2. Endnu er det ret vådt, de lover vist først bedring fra på mandag. Flotte svampebilleder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth,så håber jeg at vejret bliver dejligt i næste uge. Hygge herfra

      Slet
  3. Svar
    1. Tak Gitte det var sødt af dig. Hygge herfra

      Slet
  4. Dejlige billeder og ja nu må haven være ren. Sikke meget vand.
    Nu er alt sne næsten væk. De stor bunker ligger endnu.
    Glæder mig til at se billeder af snøfte igen.

    Klem og skøn weekend
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja nyvasket er naturen heromkring. Snøfte sover nok sødt lige indtil den første rigtige forårs-solstråler rammer den.

      Slet
  5. Hyggeligt pindsvinebo, du har :-)
    Jeg er megamisundelig på dine stokroser. Jeg beskrev netop på min blog, så sent som i januar, at jeg har helt utroligt svært ved at få stokroser til at spire. Så jeg blev noget paf over dit billede. Hvordan har du dog gjort?
    Mange hilsener Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er såre let Lisbeth. Jeg dryssede en masser stokrosefrø i 2 højbede og lod naturen ordne resten. Bor du i nærheden kan du sagtens få nogle af mig. Vi bor mellem Holstebro og Struer. Hygge herfra

      Slet
    2. Om jeg fatter, at jeg ikke kan få det til at virke. Vi masser af stokroser i gaderne, som jeg har drysset ud flere gange. I år har jeg købt nogle, som jeg vil forsøge mig med - og prøve, om jeg kan få naturen til at samarbejde ;-)

      Slet
  6. Jeg håber at det lykkes for dig. Jeg såede mine sidst på sommeren 2018. Mine forældre har nogle som er næsten laksefarvet, dem har jeg fået frø af. Nu glæder jeg mig til at se om de er blandt dem der gror. Hygge fra mig.

    SvarSlet
  7. Sneen er også endelig væk her og der er da begyndt at ske lidt i haven.
    Naturen er en fantastisk kunstner.
    Med venlig hilsen
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Lene ,nu mer der ikke længe til at vi havefolk får dejlig travlt. Hygge herfra

      Slet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...