Sidevisninger i alt

mandag den 4. maj 2020

Blomster springer ud.

 Der sker så meget i naturen lige nu. 

Her hos os nyder vi at det atter er ude-tid.
 Vi holder meget af at være ude især når man ikke skal pakkes ind i uldtrøje og jakke..
Det er en fantastisk farvepragt der udfolder sig i haven lige nu.
Lige fra de hvide til de pangfarvede blomster
 Det er dejligt at kunne fylde vaser med blomster fra grøft og have.



Det er så romantisk når frugttræerne springer ud. det får mig til at tænke på Peter Severin Krøyers maleri med Marie Krøyer i haven ,det er ganske vist hvide roser der er dominerende på det billed.




 Jeg er vild med de pastelfarvede blomster 


Vi har fået farvet de store betonkugler med jernvitriol. 
Så lidt kreativ sker der også her.


11 kommentarer:

  1. Dejlige billeder! Ja, naturen er fantastisk lige nu. Jeg nyder vores frugttræer her - både æble og kirsebær. Dine store betonkugler er bare så fine med jernvitriol.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen. Uhm! kirsebærtræer det lyder skønt, jeg er vild med kirsebær. Hygge herfra

      Slet
  2. Ja det er en skøn tid med alle de blomstrer, der kommer nu. Betonkuglerne er blevet flotte.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen Lisbeth. Ja det er rigtig ,du med din prægtige have og mange blomster må opleve det endnu mere. Hygge herfra

      Slet
  3. Åh, ja, blomstrende frugttræer er simpelt hen noget af det mest romantiske. Jeg kommer til at tænke på den gamle sang "I den lille have i Pile Allé" :-)
    God udedag til dig, Leila!
    Kh Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den sang passer godt som symbolik til æbletræer. "Snehvide blader drysser på bordet ned" jeg kan hurtig danne et billed i mit hoved af et lysthus på pile allé. Glæder mig til at følge jeres blåregn projekt. Hygge herfra

      Slet
  4. Naturen er over lækker lige nu.
    Elsker som det hele får liv og smukhed.

    Klem og skøn aften
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er en vidunderlig tid. Jeg tænker på, at din hvide klematis snart vil blomstre. Hygge herfra

      Slet
  5. Frugttræer og blå himmel er indbegrebet af maj <3

    SvarSlet
  6. det er så smukt alle vejne, Maj er skøn. Dine billeder er også dejlige og man kan næsten dufte dine blomster. I bor et skønt sted med meget natur, bare herlighed.

    SvarSlet
  7. Smukke billeder du tager :-)

    SvarSlet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...