Sidevisninger i alt

mandag den 18. september 2017

Beton og ting til juledekorationer

I denne weekend fik Gert blandet lidt beton,der skulle laves et stort fuglebad,et kæmpe beton stjerne og hemmeligheder til senere brug.
Af det sidste beton fik jeg noget til at dyppe kastanjer og frøstande i. 










          Jeg kan godt lide at bruge frøstande dyppet i beton til mine udendørs juledekorationer.




Tiden fremover er sat af til at renovere to skønne hestekaner som skal bruges til at pynte med i 
"Jul i Huset på bakken langt ude på landet"
Gert ordner alt sneker arbejde og smedearbejde. 
Jeg skal sørge for det der skal pyntes med i de to kaner.
Så er det lige hvilke farver kanerne skal have. 
Hygge herfra


9 kommentarer:

  1. ajj i er bare så kreative, super fin ide med at dyppe kastanier og lign i beton. er det almindelig beton i bruger? super sødt elsker din/jeres kreativitet ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for søde ord Dorte,det her er den ganske almindelige billige cement fra jem& fix. Det andet fra Kreativ beton bruges til finere ting. Hygge herfra

      Slet
  2. Det bliver så flot, rigtig smart at dyppe frøstandene i beton.
    Hygge fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth du er altid så sød.Hygge herfra

      Slet
  3. Jeg er spændt på hemmelighederne :-)
    Smukke frøstande og kastanier, dejligt at være i god tid med forberedelserne.
    Uh det bliver så godt med de kaner, dem glæder jeg mig til at se.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja mine hemmeligheder får du ikke endnu.Ja her er det nødvendig, at starte tidlig med forberedelserne. jeg glæder mig også til at Kanerne bliver færdig,det største problem er,at finde farverne de skal have. Den ene har jeg tænkt på, at den kunne stå som den er i farven ,men nu får vi se.

      Slet
  4. Sikke en god idé med frøstandene dyppet i beton:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susanne,det var sødt af dig at kigge forbi på bloggen.Tak for din hilsen. Hygge herfra

      Slet
  5. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...