Sidevisninger i alt

tirsdag den 31. oktober 2017

Julepynt med kogler til stilleben udenfor.

 Så har jeg fået brugt nogle flere kogle.
Den smukke jern skål passer perfekt til koglene.


Jeg har en svaghed for kogler og stedsegrønne træer samt Lærketræer, I min barndom besøgte jeg ofte min Moster og Onkel som boede i Stråsø-plantage, et skønt paradis midt inde i skoven, måske er det med til at jeg har den svaghed.


Der er lige nogle få købe kogler og frøskaller men ellers er det kogler fra vores skønne Danske natur.

Hygge herfra 

8 kommentarer:

  1. Ja kogler er fine og pyntelige, den ene af hundene Bellis elsker at lege med en kogle, så skal vi kaste den til den. Bellis kan blive ved i det uendelige, det kan vi ikke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan lige forestille mig, at Bellis løber rundt efter kogler. Det se sikker sjovt ud. Hygge herfra

      Slet
  2. super smukt og skønne minder du har ;O))

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps Dorte. Når jeg tænker på den tid ,kan jeg erinde duften i deres hjem. For min Onkel arbejde i skoven og den skønne duft af frisk træ hang fast i hans tøj. Hygge til dig

      Slet
  3. Bellis kan blive ved i det uendelige, det kan vi ikke :)


    เกย์ไทย

    SvarSlet
  4. Meget smuk juleskål med fine kogler, elsker også naturpynt.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette,så har vi det tilfælles. Hygge herfra

      Slet
  5. Så smukt og naturligt.
    Jeg elsker også kogler.

    Smuk dag
    Knus

    Charlotte

    SvarSlet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...