Sidevisninger i alt

torsdag den 25. januar 2018

Blød ene og sol

I lang tid har jeg ønsket mig en blød ene og se her hvad jeg fik af min lillebror.
jeg glæder mig til at den bliver så stor ,så jeg kan klippe af den til kranse med mere. 


I dag har det været rigtig skøn vejr efter årstiden,
så jeg vovede mig ud og fik samlet lidt af jule-dekorations tingerne sammen 



På en af kælkene i gårdspladsen havde jeg denne julesæk stående,
nu skal den tømmes for indhold og tørres. 
Så kan den nok bruges endnu engang.


Min trofaste følgesvend når jeg går ude er perfekt til at transportere dekorations emner i 


Jeg bliver så glad indeni når jeg hvordan foråret er på vej,
og føler mig meget privilegeret og taknemmelig for hver en dag jeg får.
 

Næste gang vores børnebørn kommer på besøg skal vi lege hvem kan samle mest.
 Fru Pedersens have opfordre os til at huske at gemme kviste med mere som kan bruges til forårs dekorationer og da vi ikke har klippet elefantgræsset ned er der nok at tage af.


Vi har en gammel troldhassel som er gået ud efter den blev flyttet hertil.
Jeg har plantet en slyngplante op af den ,men efterhånden tror jeg at vi heller må få den gravet op . for den begynder at gå helt i forfald.

6 kommentarer:

  1. føler mig meget privilegeret og taknemmelig for hver en dag jeg får ;O)) skønne ord leila, og dejligt at se det går godt hos jer. Ja nu venter vi vel alle lidt på foråret ;O)) har selv lagt dejlige forårs billeder ud på min haveblog.
    ha det nu godt og så kikker jeg forbi en anden dag.
    Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dorte. Ofte glemme vi at værdsætte de dage vi får også jeg, men efter at der er konstateret snavs i mine lunge har jeg opdaget, at hver dag skal nydes mens vi er her.Det lyder skønt at du har været i haven ,så ved jeg at foråret er på vej.Jeg må ind på din haveblog og se hvad du har haft gang i. Hygge fra mig

      Slet
  2. Du er et meget taknemligt menneske Leila.
    Derfor kommer de gode ting til dig.
    Jeg elsker også blød ene. Det er så smukt og dekorativt.
    Jeg syntes du skal lade træet stå. Jeg elsker alt i forfald.

    Smuk dag
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Charlotte. Så får træet lov til at stå indtil det vælter af sig selv. Måske bliver slyngplanter så kraftig at den kan holde sammen på det hele.Blød ene,ja jeg vil købe et par stykker mere,så det ikke ender med at jeg babere det hele af den jeg har nu. Hygge fra mig.

      Slet
  3. Lovely photos thanks for sharing Love and hugs Carole x

    SvarSlet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...