Sidevisninger i alt

søndag den 1. januar 2017

I skovens dybe stille ro.

Før sneen kommer (for det gør den jo nok)  ville jeg gerne have lidt mere mos (til mine forårs dekorationer) og samle flere gran kogler .

Så i dag den første dag i året tog vi i skoven. 
 Det var smukt vejr og ganske vindstille,så tanker kom omkring sangen" I skovens dybe stille ro".
 Manden samlede mos og jeg samlede gran kogler,hvilket var let da stormen havde gjort sit til at koglene lå i massevis i skovbunden.

Hjemme igen, var jeg lige en tur rundt i haven og som I kan se er foråret snart på vej.

4 kommentarer:

  1. Vil ønske jer et rigtig godt nytår. Dejligt med sådan en frisk tur i skoven. Jeg mangler faktisk også mos, så tror jeg må i skoven en af dagene. Mos er altid godt at have på lager, til at dække jorden i krukker.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dit nyåtrsønske,og i lige måde. Det var skønt i skoven. Det er mere behagelig at samle mos i godt vejr end vente til man står og skal bruge det .for så er vejret måske ikke så smukt. Har det lige som dig, jorden i krukker skal helst dækkes til, enten med mos,grene,hø og smukke blomster. Hygge herfra til John og dig.

      Slet
  2. Rigtig godt nytår til jer.
    Sikke en fantastisk dag. Skoven er altid skøn.
    Jeg fik pakket det meste af mit jul væk, udendørs i går,
    Der bliver så mørkt og tomt. Jeg er ikke meget for det.
    De to første måneder på året kan jeg bestemt godt være foruden .......

    Rigtig dejlig dag
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt nytår Charlotte. Jeg er også igang med at pakke ned håber dog på at få nogle snefoto endnu, julelysene har vi tændt i et godt stykke tid endnu,for som dig er jeg også mest til lyse tider. Nu hvor de melder sne kan det jo være, at det lysne op for en tid. Men lige nu smiler solen ,så jeg vil ud en tur og kigge efter foråret. Hygge herfra

      Slet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...