Sidevisninger i alt

mandag den 13. november 2017

Morgenfrost og Jule Kaner

 I går fik Gert kørt den ene Jule Kane på plads nede i haven ud mod Vejen.
 Nu mangler vi bare at få nogle juletrær sat op og pyntet Kanen 
med fåreskind-pels lanterne og hvad vi ellers finder på.
 Indtil da er Kanen dække med presenning.


Det var smukt med morgenfrost og sol, men koldt.
 I dag skal vores Gunnera pakkes ind,det er vist også på tide.



Den anden Jule Kane står omme på gårdspladsen ,
Gert er ved at lave en ny kasse til den ,
ih hvor jeg glæder mig til at den er færdig og så få kanen pyntet. 
Vores børnebørn glæder sig mere til at der skal komme sne,
 så de kan få en tur i Kanen. 


Hvor er det smukt og dejligt at solen er fremme,det giver en indre glæde.


 Mon ikke den store port skal have noget maling til næste år.
Det er en noget speciel baggrundsfarve at filme ved, 
men måske hjælper det hvis jeg får nogle potter med planter op og stå på bordet.


 Solen får de brune bøgeblade til at stråle.



 Ja lidt farver er der endnu at se.
Men mon ikke snart sommerfuglelavendler
 bukke og takker af for denne gang.

Hygge herfra med ønsket om en dejlig dag.


6 kommentarer:

  1. Hej Leila
    Ja solen gør underværker. Det ser fint ud med kane og det hele, vi må håbe, I får sne, så børnebørnene kan få en tur i kanen.
    Hygge fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth. Ja solen er bare så positiv. Ja det med sneen ,det ser flot ud ,men for alle dem der har arbejde som kræver at de skal køre,da vil jeg helst undvære det. I dag regner det meget,men jeg har hørt at solen vil danse i eftermiddag. Hygge herfra

      Slet
  2. Lad os håbe på sne:) Sikke en masse fine opstillinger, og jeg synes da, det er charmerende med den patinerede port:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen Susanne. Ja på en måde er porten fin ,men næste år skal den nu males. Hygge herfra

      Slet
  3. Smukke billeder og smukt solskin der glitrer i frosten. Sikke en fantastisk kane. Den vil gøre glæde når sneen kommer.
    Rigtig dejlig dag

    Kh og knus
    Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lone . Ja sne vil være perfekt omkring kanen. Hygge herfra med ønsket om en dejlig dag.

      Slet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...