Sidevisninger i alt

torsdag den 13. september 2018

Beton gæs og efterårsstemning

Så er bestanden af gæs øget igen og flere er på vej i støberiet.
Nu er det så spændende om den Ræv der holder til her,  prøver på  at løbe bort med en af dem.



Efteråret begynder at snige sig ind i mine stilleben.
Træstammen er et vores ældstebarnebarn har lavet til mig.



Regnvejret den sidste tid ,har gjort haven grøn og frodig, 
med ih hvor jeg gerne vil have tørvej og sol et stykke tid igen.


Nu skal der snart plukke´s hyldbær og lave saft til vinterens hyggestunde.

Efteråret er også komme til "Stubbe-dammen" men anden er vist ligeglad.



Med dette billed vil jeg ønske dig der ser dette, en dejlig dag


17 kommentarer:

  1. Smukke smukke billeder som altid.
    Skøn dag
    Knus

    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Charlotte,må din dag også blive skøn.

      Slet
  2. Så fine dine gæs er, det ser godt ud.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
  3. Åhhh hvor ser det fantastisk ud med alle de gæs. Håber da godtnok ikke ræven kan bære dem ;)
    Du er virkelig god til at lave skønne opstillinger og tage de smukkeste billeder.
    Rigtig dejlig søndag til dig og Gert.

    Knus, Lone

    SvarSlet
  4. Så fine billeder. Det hele er bare super fint.
    Jeg er SÅ misundelig på dine gæs, er det forme du selv har lavet ?
    Katrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Katrine. Formen er købt via en betonside på face book. Finn hedder ham der har lavet formen.

      Slet
  5. Hvor ser det dejligt ud, smukke vorte græskar du har fået fat i. Mon ikke ræven fortryder, hvis han sætter tænderne i en af dine smukke gæs :-)

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette, jo Ræven vil nok få lidt besvær med at spise dem.

      Slet
  6. waue super smukt, har lige set Fru Pedersens have på tvøst og jeres skønne have minder meget smukt om hendes..

    SvarSlet
    Svar
    1. Puha! nej slet ikke. Anettes have kan jeg ikke stå mål med, hendes have er bare så inspirerende og det er så skønt at gæste haven.

      Slet
  7. Så fine gjess og vakre høstbilder!
    Ha en fin dag,

    Klem, Ida

    SvarSlet
  8. Que lindas imagens. Um encanto. Cumprimentos e feliz dia.

    SvarSlet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...