Sidevisninger i alt

tirsdag den 24. december 2019

Kobber til haven .Cobber garden-decor.

Tilbageblik på  2019

Januar startede med sne .
Her er det min hjemmelavede kobber sløjfe der er pyntet med sne.



 Her er lidt af det jeg fik lavet i mit kobberunivers.
se videoen herunder.




Denne sommerfugl som mange af jer har set,
er lavet af et armlæn fra en gammel stol og så et stor stykke kobber
så vidt jeg husker er den 60 x 80 i str.











De små sommer fugle er fine i en buket.
 De loddes på en stang og er klar til at bindes samme med skønne blomster.






Kobber får så skøn patina når der er ude.









Det er dejligt at kunne skabe noget så man selv bliver glad. 
Måske er man så heldig, at andre også kan lide det man laver ,men det vigtigste er at man selv har det godt i processen og er glad når det lykkes.

12 kommentarer:

  1. Tak for de flotte billeder, hvor er du dygtig.
    Rigtig glædelig jul til jer
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
  2. Tak Lisbeth for dine søde ord. Hygge herfra

    SvarSlet
  3. Ih, hvoffor har jeg ikke set din blog noget før... Du har rigtig mange spændende idèr, ting og billeder. Især dem af de svampe i en af de foregående indlæg, så skønne. Og dine kobbersager, mums, som min svigerdatter ville sige.
    Jeg må holde udkik efter dig.
    Glædelig jul
    hilsner Gunvor

    SvarSlet
  4. Hej Gunvor det var sødt af dig at skrive en hilsen. jeg er glad for at du kan lide noget af det jeg viser. Glædelig Jul herfra. Leila

    SvarSlet
  5. Smukke ting du har lavet.Jeg har svaret på din kommentar på min blog.😊 Glædlig jul til dig og dine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte og tak for din hilsen. Godt nytår til dig. Hygge herfra

      Slet
  6. super skønne sager du fik lavet i dette gamle år. Jeg vil ønske dig og dine et rigtig godt nytår 2020

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for alle dine søde kommentar i årets løb både her,på facebook og IG. Godt nytår.

      Slet
  7. Du kan virkelig så mange ting.
    Sikke smukke kreationer du viser her og så er det kun en brøkdel altså.
    Din sløjfe er altså så smuk. Nok den jeg savler mest over. Du har gjort den så fin altså.
    Jeg håber at skulle lave kobber i 2020. Jeg har fået indkøbt til det. Så det er bare igang.

    Klem og godt nytår til jer begge to
    Tak for hyggeligt samvær

    Charlotte

    SvarSlet
  8. Så smukke kobberting. Jeg er vild med de ting, du laver. Dit hovede og hjerte må være fyldt med smukke ting, der bare vil ud.
    Rigtig godt nytår til jer!
    Kærlig hilsen, Karen

    SvarSlet
  9. Hej Leila
    Tusind tak for din kommentar hos mig. Jeg er meget glad for at have fundet din blog. Sikke nogle smukke ting du laver i kobber. Og jeg giver dig helt ret i, at det er dejligt at kunne skabe noget, så man selv bliver glad. At nyde processen og blive glad når det lykkes.
    Nu er du selvfølgelig i mine blogroll og jeg følger dig via feedly.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine søde ord og fordi du vil følge min blog. Hilsen Leila

      Slet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...