Sidevisninger i alt

søndag den 28. januar 2018

Betongås,julekane og forår i haven.

Stormen havde ødelagt pileburet omkring betongåsen ,så resterne blev fjernet og nu skal der så friskes op ved vores stilleben nede ved indkørslen til gården.


 Gert fik lov til at arbejde imens jeg så på et kort stykke tid,for føj hvor var vinden kold i går. Jeg er nu gået i tænkeboks for hvad skal jeg stille nede ved vejen i stedet for en Kane og den gamle trillebør. Det skal ikke være en cykel selvom om det er meget smuk, men for mig er det Fru Pedersens Have mærke og jeg vil jo gerne finde mit eget mærke .


Jeg glæder mig til at det bliver så godt vejr at vi kan få pakket Gunneraen ud. Jeg tænker ofte på hvordan mon det lille pindgris har det under halmen.


6 kommentarer:

  1. Spændende hvad du finder på som dit mærke. I dag er det vist også bedst vejr til bare at blive inde og tænke tanker. Bare gåsens nye rede ikke flyver væk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rita,gåsen har endnu ikke fået ny rede og bur,høet på foto er fjernet og gåsen ligger ganske bar og venter på ny seng og tag. Du har ret i at det er koldt til trods for at temperaturen er i + ,vinden bider bare. God søndag til dig

      Slet
  2. Love the new nest an d more lovely photos Love and hugs Carole x

    SvarSlet
  3. Ja det var for koldt at være ude og sidde stille i dag. Har du ikke noget beton, du kan stille ved vejen? Du laver så meget fint.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  4. Jeg stemmer i med Lisbeth. Du laver så meget smukt beton.
    Men du kunne også lave noget flot kobber. Noget der kan hænge. Så lav en galge det kan hænge ud fra og så en stor beton krukke under med årstidens blomster og pynt.
    Er sikker på du hitter på noget.

    Klem
    Charlotte

    SvarSlet
  5. ihhh der sker så meget hos dig med beton, pind i halmen og det hele bare skønt at følge.. ha en dejlig dag begge 2

    SvarSlet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...