Sidevisninger i alt

søndag den 22. juli 2018

En varm sommer søndag

I dag var jeg allerede ude på min første morgentur kl.5 solen var på vej op og fuglene sang det bedste de havde lært. Næste morgen tur var ved halv 7 tiden hvorfra de to første foto er.


Når man som os bor på en bakke, er der udsigt.
På det første billed ser I udsigten fra køkkenhaven 
her så  jeg mit snit til at smager på ærterne


 Derefter gik turen om i Haven ud mod indkørslen.
 Jeg skulle lige sørge for vand til pindsvin og fugle.
 Herfra er udsigten på billed nr.2

Jeg fik lavet lidt om på bordpynt i gården, vi har støbt mange kugle nogle små og andre meget store. 
Her er der brug to kugler 1 der er hel og så en ½ der blev lavet på det sidste beton.


Her i varmen er det en fryd med engle i luften og pletter i luften, de er meget robuste.
Her er der brugt små beton kugler til pynt. Der skal senere sættes krog i dem så de kan hænge i julehave.


Nørkerosen er fra mit barndomshjem og den blomster lystig ,men den mangler heller ikke vand.


 De  stedsegrønne buske jeg har i potter/tønder skal vandes hver dag.


Jeg har aldrig troet at jeg skulle sige dette her. Det kunne være godt med lidt sommeregn.


7 kommentarer:

  1. Hi-hi, nej, tænk at vi går og ønsker os regnvejr. Det er ikke noget jeg plejer at gøre i løbet af en dansk sommer ...
    Ja, det er da helt fantastiske udsigter I har der fra bakken! Smukt!
    Kh Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. I går fik vi 4 dråber regn ,men det blev ikke til mere selvom der var overskyet noget af dagen. Ja udsigten her fra bakken er god.Hygge herfra

      Slet
  2. Such beautiful photos thanks for sharing Love and hugs Carole x

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank Dearest Carole. Hugs and love from Leila

      Slet
  3. Så smukt der er hos jer. Og hvor er jeg glad for at læse, du tænker på de stakkels dyr i den her tørke. Jeg tænker som du, at nu må det godt regne rigtig rigtig meget... og gerne flere dage. Naturen trænger til det.

    Knus og kærlige tanker
    Lone

    SvarSlet
  4. Kære Leila
    Har lige opdaget du igen er blog-aktiv, det var en dejlig overraskelse. Glæder mig til at kigge med igen.
    Alle dine billeder er smukke, men jeg er især meget glad for dit sidste billede, håber det vil komme til at se sådan ud i morgen, med måske store vandpytter. Jo jeg drømmer- Hørte Hella Joof, hun sagde: lad være at spare/være smålige med drømmene. Er vild med den bemærkning, så drømmer om dejligt forfriskende og livgivende vand:-)))
    Knus og god weekend fra Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen Anette. Ja det er lidt træg med mine indlæg på bloggen, men lidt er bedre end intet. Ja drømmer skal vi huske. Knus herfra

      Slet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...