Sidevisninger i alt

lørdag den 8. december 2018

Julekanen på udflugt og beton stjerner.

 Gert lavede en ny julekane til mig,som vist tidligere på bloggen,
 den skulle stå ved indkørslen og byde Julen velkommen.

Men da vi blev spurgt om vi ville låne Kane ud til en af vore lokale Juletræers-sælgere, sagde vi ja.
Så kanen rejste hjemmefra. 

I dag har vi så været på besøg  hos Holst Trees for at se, hvordan kanen var pyntet.
Der var lave smukke rammer for at bringe julestemningen på sit højeste, og skønt var det at se, hvordan børn og voksne hyggede sig.


Der var lavet tumleplads af halmballer, hvor børn og barnlige sjæle kunne tumle sig.



Her ser i julekanen pyntet med skind, gaver og juletræ.
Det er meningen, at man kan tage foto af sine børn, hvor de sidder i kanen.





 Der er åben hver weekend fra 10-17 og den sidste uge op til jul er der åben hver dag fra 10-17

Så vil du købe juletræ, hvor der sker noget ekstra for de små, så er det et oplagt sted.
Lindeborgvej 19, 7560 Hjerm

  
Man kan selv få lov til at fælde et træ, hvis det er det, man gerne vil.

 Hjemme hos os har jeg fået de store beton stjerne på plads.


Jeg har gang i at lave flere mos- kræmmerhus-træer til at pynte med udenfor.



Jeg håber, at I alle nyder forberedelsen til jul. 


7 kommentarer:

  1. Flot kane - i år får den lov at glæde børne et andet sted, så hyggeligt.
    Flotte mostræer du har lavet.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbet, tak fordi du altid tænker på at gøre mig glad med en lille hilsen. Kh. Leila

      Slet
  2. Flotte mostræer. Har du ler i kræmmerhuset til at holde dem fast på pinden?
    Vh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth. Jeg har ikke noget i kræmmerhuset ,de hænger bare løs på pinden,så de kan bevæge sig i blæsten. Kh.leila

      Slet
  3. Hvor er I altså bare så kreative begge to. Er helt faldet i svime over den smukke kane, og den er endnu mere flot, med de søde børn som passagerer. Dine kræmmerhuse er også mega skønne.
    Rigtig dejlig jul til jer begge

    Nissekram, Lone

    SvarSlet
  4. Jeg er virkelig bag ud.......
    Men bliver nød til at kommentere på dine smukke billeder.
    Er vild med kanen, de flotte træer og stjernerene.
    I har det bare i jer.

    Masser af klem
    Charlotte

    SvarSlet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...