Sidevisninger i alt

torsdag den 28. januar 2021

Tilbageblik på 2020

Januar 
Julerosen kom frem og bragte håb om forår



Februar
Først var vi ved at kunne anlægge en havn i haven ,men så kom sneen. 






















 




Marts

Solen kom og  der blev bagt pandekager udenfor på den gamle støbejerns brændeovn



 



April
Påske haren kom forbi og jeg fik lavet nogle påske dekorationer




Maj

Gærsmutte havde travlt med at bygge mange fine reder,
 så fru smut kunne  vælge den hun helst vil have.

Maj bød også på mange fødselsdage.








Juni
Fuglene havde travlt og jeg fik flyttet rund på nogle af mine stilleben og blomsterne myldre frem.





Juli

Kobbersommerfugle pigen flyttede rundt
 i håb om at finde den helt rigtige plads at stå på.

Min fødselsdag falder midt i måneden 
og jeg mindes alle de fantastiske fødselsdage
 jeg havde hos min mormor og morfar. 
Billedet er fra min 10 års fødselsdag.









August

Blomster blev nydt med glæde og solen med.









September

Denne måned har jeg ikke taget mange billeder.





Oktober

Vi nød de skønne time udenfor og tankerne
 om julehaven begyndte at spøge.



November 

Guld Engler fra genbrug males med kalk maling,
 så de passer ind i min stil.




Der blev lavet kobber kugler




Der blev lavet træ med rødgrans kogler





Der blev lavet træer af stammen fra gamle juletræer og bog fra bøgen.






















December



Så var det bare at pynte op udenfor og venter på sneen.

Vinterstemning.






Så håber jeg, at jeg vil være lidt mere aktiv i år end sidste år .
du kan også følge mig på Instagram hvor du finder mig under 
Hos_Egebjerg 
eller 
Copperarthosegebjerg




8 kommentarer:

  1. Hej Leila
    Dejligt at se dig på bloggen igen. Sikke fine billeder du har taget. I ved da også, hvad det vil sige at have oversvømmelse hold da op alt det vand.
    Du forstår sørme at pynte op, det gør jeg ikke. Det ser godt ud.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trofaste Lisbeth tak for din hilsen. Du pynter jo også op med planter i massevis og det er en fryd at se. Instagram er letter for mig, mit syn driller meget så det med at skulle skrive er blevet en plage. Men nu får vi se om jeg ikke kan gøre det bedre med blogge i år. Ønsker dig og dine en god dag. Kh Leila

      Slet
  2. Sikke mange smukke billeder fra året 2020 :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte det var sødt af dig. Kh Leila

      Slet
  3. Tak for dejlige bileder, Leila! Sikke en flot gennemgang af året hos dig og et smukt billede fra din 10-års fødselsdag hos din mormor og morfar.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej og tak for din hilsen ,dejligt at se at der findes trofaste følger selvom jeg ikke har været aktiv på blogge sidste år. Kh.Leila

      Slet
  4. Så fint med et tilbageblik.
    I havde da godt nok meget vand i januar, jeg kan se at vi fik 81 mm i januar så vi havde også en del. Jeg er især glad for martsbillederne, der se ud som om der hurtig kom forår efter sneen i februar, lad os håbe på det igen i år.
    Kobbersommerfuglepigen er så fin og sikke et arbejde med de forskellige juletræer du laver. Jeg pynter også en del i haven, men er slet ikke kreativ selv.
    Med venlig hilsen
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene . Jeg har lige været et stykke tilbage i dine IG billeder og du er da kreativ både med blomster og med at pynte udenfor. Kh. Leila

      Slet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...