Sidevisninger i alt

søndag den 31. januar 2021

Kobber pynt til haven.


Små kobber skåle til pynt i haven .
det er svært at se dybden i skålene,
men der er plads til vand i dem.




Her kan man bedre se at der er plads til vand.



Kobber cirkel er klippet ud og banket i facon. 
Så er der loddet 10 cm lang rør på,
som passer ned over en tentorstål stang









Jeg lavede dem i 3 størrelser og
 regner med at de skal placere ved
 siden af hinanden i en blomsterbed i haven.




Har tænk på at lodde en kobber blomst på dem eller en sommerfugl,
men det vil tiden vise 



Her kan du se noget af det jeg har lavet.
Det ses bedst ved at vælge fuld skærm.
Tryk på midten af billedet så går videoen i gang


















4 kommentarer:

  1. Kære Leila
    Hvor er du bare dygtig og kreativ, jeg så hele din video og er vild med det meste, men især sommerfugle og guldsmede. Du sælger jo nok ikke af det?
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth Tak fordi du brugte tid på at se videoen og mit indlæg. Du har ret jeg sælger aldrig af mine ting med forære ofte noget væk hvis jeg ved at modtageren kan lide det. Det er jo mest for min egen skyld at jeg laver det og så for at holde manden og resten af familien i gang. Ønsker dig en smuk dag Kh Leila

      Slet
  2. Kære Leila
    Hvor er det smukt med sådan nogle kobberskåle til haven, hvor fugle og insekter kan drikke vand.
    Kobber er et enestående materiale fx også som tag på Frederiksborg Slot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen . Jeg gad godt at bo i et gammelt hus med kobbertag især når det er grøn af ir, men mon ikke Frederiksborg Slot er optaget. Jeg er sikker på at insekterne nok skal finde vej til kobberskålene. Hygge herfra Kh Leila

      Slet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...