Sidevisninger i alt

mandag den 1. februar 2021

Påske pynt til ude og inde




Påsken falder først i april og hvis man
 vil lave æg til stilleben 
er det en god tid at starte på.















Her er det hvide beton æg
der er dekoreret med stempel tryk og 
lidt håndtegnet streger.





Her er den stempel jeg har brugt




Her pensler jeg den med narvsværte












En ½ metal påske æg brugt som støbeform.









Så vil jeg glæde mig til at det bliver forår 








Hygge herfra med ønsket om en god dag




















 

13 kommentarer:

  1. Kære Leila Beunder din kreativitet. Dejlig februar til mange smukke ting. Knus.

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Hej Iris tak fordi du brugte tid her på siden .

      Slet
  3. Flotte Påskeæg :-) og de Påskeharer er da bare så søde.
    Ja vi længes mod forår
    Med venlig hilsen
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
  4. Hej Lene tak fordi du brugte tid på min blog. Jeg er også glad for de påskeharer.

    SvarSlet
  5. Du laver de skønneste ting - jeg er meget imponeret.
    Nu må det gerne blive forår. Det glæder jeg mig også til.

    SvarSlet
  6. Hallo Søde.
    Du er jo på igen. Det er dejligt.
    Smuk inspiration. Elsker jo dit ægge skilt.
    Giver inspiration til selv at prøve.

    Klem og skøn kyndelmisse
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen søde Charlotte. Ja jeg prøver om jeg kan få gang i bloggen igen ,nu får vi se hvad energien siger, kan godt mærke det er længe siden at jeg har været inde fik slettet min blogliste i går ,nu må jeg se om jeg kan finde den igen. jeg kan se at det er generelt pausetid på de fleste blogge, det er nok på grund af IG. Hygge herfra

      Slet

  7. Du er noget af et kreativt vidunder, Leila, det er så smukke ting du laver, og dit store æggeskilt og teksten er jeg også stor fan af!
    Tror jeg vil ind og finde mit store metalæg, for fik en lys ide, af dit indlæg. Vil ligge en masse symbolik i, i form af sedler, og klække det med passende mellemrum, tænksom emoji, skal lige tænke lidt mere kan jeg mærke;-)
    Ha en fantastisk dag
    Klemmer fra Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen Anette. jeg er sikker på at hvis du får lavet et skilt bliver det fantastisk lige som alt andet du laver.
      Kh. Leila

      Slet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...