Sidevisninger i alt

fredag den 20. juli 2018

Nattergalens Palæ

En plan bliver sat på stand by.



Indgangen til Nattergalens Palads
I dag var det planen at Nattergalens Palæ skulle have hovedrengøring,da jeg har en ung handy mand til at hjælpe mig,men sådan skulle det ikke gå.
 De gamle have-møbler trænger til en make-over og mit stilleben trænger til fornyelse
Hvis du kligger på mit link  kan du se hvordan det har set ud længe                                         http://leila-egebjerg.blogspot.com/2017/08/ticonforte-made-in-france-og-mozart-i.html

Men planer kan ændres og det blev min også



Vi har fået en sort Fasan i haven og den vil vi gerne beholde,så derfor venter jeg lidt med at ordne Nattergalens Palads. Så håber jeg at Fasanen  vænne sig til os.




Inden vi fik besøg af Fasanen ,havde jeg aldrig hørt om sorte Fasaner.
Men den tager godt til sig af korn og vand så mon ikke den bliver et stykke tid.


 Det eneste jeg fik lavet var at forny blomster i en skål der står på bordet.
 Men lidt har jo også ret.






3 kommentarer:

  1. Spændende med en sort fasan, sådan en har jeg ikke set før.
    God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth. Vi har stadig fasanen gående rundt omkring i haven,det er hyggelig.

      Slet
  2. Så hyggeligt med besøg af den sorte fasan. Det er en smuk blomst du har i skålen.
    Rigtig god dag.

    Knus, Lone

    SvarSlet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...