Sidevisninger i alt

tirsdag den 28. august 2018

Beton Focal point og Ny figur på 1,70cm

Weekenden er gået med betonstøbning og kvalitets-tid.
Alene kan jeg ikke støbe i beton, det sætter min kroniskesygdom grænser for .
Men side på en stol og lede og fordele opgaver det kan jeg. 



For lang tid siden fik jeg nogle nye forme 0g endelig er vi gået i gang med at støbe i dem.


En ca 40-45 kg tung kugle er en af dem ,her er den placeret på et af mine stillebens borde,
 der skal den nu ikke stå, men inden Gert kørte på job skulle jeg have ham til at sætte den et sted 
så jeg kunne tage billed af den ,og det blev der.


 Der er også gået, ikke ged men gås i det,
 jeg er virkelig glad for den form og skal havde støbt nogle flere 
Den store træsko er omkring 35 cm lang og er fra min barndomhjem, jeg skal havde lavet en form mere af den anden træsko ,så der kan stå et par ved indgange med halm i til vores julehave.
Ved siden af buskbom er der en ny paddehat på træstolpe, hoved er lavet på blade og temmelig tyk. Dem skal der laves flere af.

Mine store kugler til Focal point er ved at være færdig

*********

Så viser jeg noget som jeg ellers ikke plejer  
Min skaber-hjørne i gården
I bagrunden kan man se begyndelse til en 
 blomster-dame,fe eller hvad det ender ud i. hun bliver nok meter og 75.



11 kommentarer:

  1. Nøj en flot kugle og en flot gås, ja og alt det andet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth. Ja kuglen er flot især fordi den har mænster på sig. Kram herfra

      Slet
  2. Wow kære Leila
    Den kugle med mønster er totalt lækker.... er vildt forelsket.
    Hvor er det en hyggelig idé med de gamle træsko. Sådan noget er jeg vild med, og så er jeg vild med dit skaberhjørne. Sådan et burde alle have ;)
    Dejligt din dygtige Gert er så sød til at hjælpe dig, så al din fantastiske kreativitet kan blomstre.
    Rigtig god dag til jer.

    Knus, Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lone. Hos os skal vi have en plads hvor vi kan skabe, det ser sommertider noget rodet ud men det er heldigvis kun en overgang. Ja jeg er heldig med at Gert gerne vil hjælpe. jeg sender ønsket tilbage om en god dag til dig . kram herfra

      Slet
  3. Wonderful photos I always enjoy seeing your blog sorry I've not been around much recently just busy with family things Love and hugs Carole x

    SvarSlet
    Svar

    1. Thanks for being so good at commenting on my blog. Unfortunately, I'm not that good at all. Sorry. but you must know that your greetings make my heart happy. Love and hugs from Leila

      Slet
  4. Hold da op hvor er i flittige og kreative. Fine fine betonting i har støbt.
    Den dame bliver da fantastisk er jeg sikker på. Fortsat god arbejdslyst.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige nu er det støbetid her, snart er det for koldt for mine muskler at være ude. Damen ! Nu får vi se hvad det ender med. Hygge herfra

      Slet
  5. Hvor er kuglen flot - og gåsen er da helt uimodståelig. Sådan en gåseflok kunne du da godt have på gårdspladsen - de klatter jo ikke :D
    Rigtig god weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja du siger noget Karen,måske kan jeg søge EU penge til projektet. (Pjat!). Kuglen er jeg glad for den skal der laves nogle flere af. Knus herfra

      Slet
  6. det er en go ting at kunne ...lede og fordele, min hilsen her til din supermand

    SvarSlet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...