Sidevisninger i alt

onsdag den 15. august 2018

Udsigt,genbrugskunst og morgen te ude.

I dag var det ekstra skøn, at se dagen vågne thi solen var at se. 
Min dag startede som sædvanlig ved 5 tiden og imens jeg beundrede solens opgang
 sad jeg og lavede arbejds-liste til manden (inden i mit hoved).
Da det blev så lyst så jeg kunne se gik jeg en runde i haven. 


 Perler på snor kunne man godt kalde det. det fine spind var smukt at se på


Nu hvor solen var fremme ,var det oplagt at morgen-teen skulle indtages her ved vores fantastiske udsigter mod syd, inden Gert skulle køre på arbejde.
 Jeg arbejder hjemmefra så for mig er der mere frirum.


Her ser i en af de genbrugs pynt vi har i haven
 Et gammelt borben ,lidt jern og en glaskugle.


 Gert var lige taget af sted så kom der en regnbyge og sendte mig ind.
 Når jeg er færdig med dagens arbejde skal der kigges til mine stilleben og ændres lidt.



12 kommentarer:

  1. Dejlig morgen med dejlig udsigt.
    Hyg dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth. Jeg håber at vejret på samsø er lige som du gerne vil have det. Knus herfra med ønsket om en dejlig dag.

      Slet
  2. kan læse du havde en skøn morgen det er herligt at læse når noget går godt. men gode mennesker har det jo godt ik? hav en fortsat go dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er altid dejlig når det går nogen godt,det kan vi sagtens blive enige om. Det gælder om at finde de lyse sider i livet og så holde godt fast ved dem. Knus herfra

      Slet
  3. Skøn morgen. Hos os var der også mildt, fugtigt og diset - og med en mild, rustik duft af gylle :-) Jeg er helt vild med dine glaskugler - spåkuglerne.Hvor finder man sådan nogle i en ordentlig størrelse?

    SvarSlet
  4. Tak for din hilsen Karen. Kuglerne har jeg købt i planteskole og i genbrug. Jeg har lovet en af blog vennerne at holde øje i genbrug, jeg kan jo kigge efter en til dig også.Hygge herfra

    SvarSlet
  5. Lyder som en skøn morgenstund.
    Jeg er over vild med det bordben og kuglen.
    Den ide må jeg bare låne. Det er så mega genialt tænkt.
    Smuk dag til jer begge

    Klem
    Charlotte

    p.s
    Der støbes duer som aldrig før. Så skøn en form altså.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt Charlotte,jeg har endnu ikke fået støbt en eneste af de nye forme jeg har.men når Gert eller min bror får tid sker der nok noget. Håber jeres dag bliver god. Hygge herfra

      Slet
  6. Hvor er det behageligt at læse dit indlæg og være med dig på morgentur, og sikke en udsigt! Dit bordben med kuglen er en fantastisk ide, nu får jeg lyst til at kigge efter glaskugler:-)))
    Ha en dejlig dag Leila
    Klem fra Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen Anette,det var sødt af dig. Kram tilbage

      Slet
  7. Så smuk en morgen du fik der. Elsker din dejlige måde at skrive på. Jeg leder og leder efter en spåkugle men har endnu ikke været heldig ;) håber den pludselig er der.
    Rigtig smuk weekend til dig og Gert.

    Knus, Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lone. Jeg holde øje med om der kommer en spåkugle forbi. Knus herfra

      Slet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...