Sidevisninger i alt

fredag den 31. august 2018

Beton gås og stokroser.

 Så fik vi placeret endnu et stykke beton dekoration nede ved indkørslen til gården. 
Før havde jeg en "gås" hjemmeformet ,men nu skal det prøves med denne her. jeg tænker på at sætte et nødehegn op rundt om træet og så placere en gås mere eller to i det stileben jeg forsøger at lave.


Så kan vi sidde her og nyde synet af dem.




Der skal vi snart plukkes kvæde til marmelade med citron og vanille

Humlen er begyndt at blomstre ,sjovt at tænke på at det er en aflægger fra slægtens have.og  den har min slægt brugt til at brygge øl på.



 Kugle var stadig i haven da vi stod op. Hurra for det.



Så lige et billed af min Ahorn fe




Jeg vil slutte dagens indlæg med et billed af stokroser som skal pryde og glæde øjet til næste åår.








7 kommentarer:

  1. Længe siden jeg har blogget. :-) Skønne billeder du har lagt ind.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte . Jeg har heller ikke været meget på bloggen med indlæg, der skal være tid til alt og lysten skal også være tilstede. Tak for din hilsen knus herfra

      Slet
  2. Den kugle forsvinder vist ikke lige, tænker jeg :) Gåsen er også flot.
    Knus og hygge til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kan aldrig vide Lisbeth. Vi har før haft have dekorationer der lige pludselig var rejst deres vej. God weekend.

      Slet
  3. Du er så kreativ og elsker din gås, din kugle ja nærmest alt du laver.
    Jeg kan trylle det hele om til Villa Fryds have :)))))))))))
    Men den store kugle er nok ikke lige sådan at flytte.

    Smuk weekend til jer begge to
    Klemmer

    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine søde ord. Hvis du skal ha noget af det hjem i din have må du svinge tryllestaven. Knus

      Slet
  4. More gorgeous photos you live in such a beautiful place Love and hugs Carole x

    SvarSlet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...