Sidevisninger i alt

torsdag den 20. oktober 2016

Juletrommer i beton.

Før jeg begyndte med at lege med beton, laved jeg juletrommer i gips. 
Nu skulle det forsøges at overføre samme design til beton.
Jeg har planer om, at de skal være på et af vores haveborde
Derfor har jeg valgt at lave dem i str.19cm 21cm og 23 cm i dia.og 12 cm høj.
Nu mangler jeg at få montere hvidt læder som trommeskind, 
og jeg tror det ender med en grov natur snor til at spænde det op med.



 Sølv, guld eller hvid snor,jeg tror det ender med en grov natursnor. 

Her er trommerne lavet i gips.

Et par grove stjerne kom også frem.

Jeg så en sukkestivet flacon i en genbrugsbutik,den måtte jeg lige købe det kunne jo være, at den kunne bruges.til beton..Den blev dyppet i beton,så nu har jeg en fin skål, der kan stå ud i alt slag vejr.


8 kommentarer:

  1. Hej Leila!
    Du er altså så super kreativ og dygtig med det beton, det er flotte ting du viser, og dit fad er da lige til at spise;-)Glæder mig også til at se de store trommer.
    Ha en dejlig dag i dit hyggelige univers
    Med hilsner Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette for de søde ord. ja i dag bliver det vist ikke trommerne jeg bruger tid på,vi får besøg så det bliver nok mundtøjet der er igang . Hygge herfra.

      Slet
  2. Hej Leila
    Jeg tilslutter mig Anettes kommentar, hvor er du dygtig til betonstøbning. Især flaconen ser flot ud.
    Hygge til dig - her regner det meget, så det bliver indendøre i dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth. Her regner det også og det har renget hele natten så gruset i gårdspladsen står under vand nogle steder. I dag vil jeg også hygge inden døre. Ja flaconnen er jeg glad for, tænk den gammelmor der har lavet den så fin,den skulle da til værdighed igen.Hygge til dig/jer.

      Slet
  3. Elsker dine betonting, de er så fine. Glæder mig til at se trommerne færdige, er sikker på de bliver flotte. En super god ide.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette. Det kribler også for at få dem færdig,men ting tar tid. Hygge til dig/jer.

      Slet
  4. Så hyggeligt at følge med - du har nogle skønne ideer

    God weekend
    Annette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anntte,jeg er utrolig glad og taknemmelig hver gang der er nogen der bruger deres kosbare tid på at se hvad jeg laver. Weekenden er snart gået ,men jeg kan da ønske dig en god og positiv ny uge. Hygge herfra.

      Slet

Tak fordi du kigge ind på min blog og brugte din tid på det.
Det betyder meget for mig, at dele min glæde ved kreativ husflid
og lidt fra mit liv.
Leila



Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Udvalgt indlæg

Jul udenfor, med bla.vintage stjerner,beton kugler,lærk og gran.

 Så fik jeg endelig pyntet havebordet på den sydvendte terrasse. Jeg var så heldig at få fat i  to store vintage stjerne-lanterner og havde...